والدین کا اپنی بالغ اولاد کو حج کرانا

فتویٰ نمبر:787

🔎سوال: محترم جناب مفتیان کرام! اسلام عليكم و رحمہ اللہ و برکاتہ! 

سائلہ کا سوال یہ ہیں کہ اگر کسی کے بچے بالغ ہوں مگر صاحبِ نصاب نہ ہوں تو کیا والدين انہیں تبرعاً “فرض حج” ادا کراسكتے ہیں؟ اور جب وہ بچے بذات خود کبھی صاحب نصاب ہو جائیں تو کیا یہ حج انھیں کافی ہوگا یا دوبارہ کرنا پرے گا؟

والسلام

سائل کا نام:ام صہیب

پتا:سعودیہ

الجواب حامدۃ و مصليۃ

وعلیکم السلام و رحمۃ اللہ و برکاتہ!جی ہاں والدین اگر اپنی بالغ اولاد کو تبرعاً حج کرواتے ہیں تو ان کا “فرض حج” ادا ہو جائے گا اور بعد میں جب وہ صاحب استطاعت ہوں گے تو ان پر دوبارہ حج کرنا فرض نہ ہوگا؛بلکہ یہی حج ان کا فرض حج شمار ہوگا۔

“(ومنها القدرة على الزاد والراحلة) بطريق الملك أو الإجارة دون الإعارة والإباحة سواء كانت الإباحة من جهة من لا منة له عليه كالوالدين والمولودين أو من غيرهم كالأجانب كذا في السراج الوهاج.”

(الفتاوی الھندیۃ: ۱؍۲۱۷، كتاب المناسك، الباب الأول في تفسير الحج وفرضيته ووقته وشرائطه وأركانه، ط: دار الفکر- بیروت٭ البحر الرائق: ۲؍۳۳۷، کتاب الحج، واجبات الحج، ط: دار الکتاب الإسلامي)

“عن مروان بن الحكم، أنه قال: قال عمر بن الخطاب رضي اللہ تعالى عنه: ” من وهب هبة لصلة رحم، أو على وجه صدقة، فإنه لا يرجع فيها، ومن وهب هبة يرى أنه إنما أراد بها الثواب، فهو على هبته، يرجع فيها إن لم يرض منها.

قال محمد: وبهذا نأخذ، من وهب هبة لذي رحم محرم، أو على وجه صدقة، فقبضها الموهوب له، فليس للواهب أن يرجع فيها، ومن وهب هبة لغير ذي رحم محرم وقبضها فله أن يرجع فيها، إن لم يثب منها، أو يزد خيرا في يده، أو يخرج من ملكه إلى ملك غيره.وهو قول أبي حنيفة، والعامة من فقهائنا.(موطأ مالك برواية محمد بن الحسن الشيباني [المعروف بـ موطأ الإمام محمد]-مالك بن أنس بن مالك بن عامر الأصبحي المدني (م:۱۷۹هـ)،ص:۲۸۴، رقم الحدیث: ۸۰۵، کتاب البیوع في التجارات، باب: الهبة، والصدقة، ت: عبد الوهاب عبد اللطيف،ط: المكتبة العلمية)

لأنه ملكه بطريق الهبة، وفي أسباب الملك: الغني والفقير سواءكالبيع وغيره -.… وهو معنى ما روي عن عمر – رضي اللہ عنه -: من وهب هبة لصلة رحم، أو على وجه الصدقة لم يكن له أن يرجع فيها.(المبسوط- محمد بن أحمد بن أبي سهل شمس الأئمة السرخسي (م:۴۸۳هـ):۱۲؍۹۳- ۹۴،کتاب الھبۃ، باب العطیۃ، ط: دار المعرفة – بيروت)

🔸و اللہ سبحانہ اعلم🔸

✍بقلم : بنت ممتاز عفی عنھا

قمری تاریخ:8 ذی قعدہ ،1439ھ

عیسوی تاریخ:22جولائی،2018

تصحیح وتصویب:مفتی انس عبد الرحیم

➖➖➖➖➖➖➖➖

ہمارا فیس بک پیج دیکھیے. 

📩فیس بک:👇

https://m.facebook.com/suffah1/

====================

ہمارا ٹوئیٹر اکاؤنٹ جوائن کرنے کے لیے نیچے دیے گئے لنک پر کلک کریں. 

📮ٹوئیٹراکاؤنٹ لنک👇

https://twitter.com/SUFFAHPK

===================

ہماری ویب سائٹ سے وابستہ رہنے کے لیے کلک کریں:

www.suffahpk.com

===================

ہمارے یوٹیوب چینل کو سبسکرائب کرنے کے لیے کلک کریں:

https://www.youtube.com/channel/UCMq4IbrYcyjwOMAdIJu2g6A

۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔

اپنا تبصرہ بھیجیں