معروضی سوالات
- ھدایہ کے مصنف کانام ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔ہے۔
- صاحب ہدایہ نے یہ کتاب حالت۔۔۔۔۔میں لکھی۔
- صاحب ہدایہ کا مقام قاضی خان۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔ہے۔
- مصنف فقیہ کے ساتھ ساتھ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔بھی تھے۔
- صاحب ہدایہ کی عادت ہے کہ راجح قول کو ۔۔۔۔۔۔۔میں ذکر کرتے ہیں۔
- ھدایہ کامتن بدایۃ المبتدی ہے جسے دوکتابوں کو ملاکر مرتب کیا گیاہے: قدوری اور۔۔۔۔۔۔۔
- بدایۃ المبتدی کی طویل شرح جو خود مصنف نے لکھی ، اس کانام ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔ہے۔
- ھدایہ کی احادیث۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔کی کتابوں مل گئی ہیں۔
- ہدایہ کی احادیث کی تخریج کاکام شافعی علماء میں ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔نے کیا ہے۔
- ہدایہ کی احادیث کی تخریج احناف میں سے ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔نے کی ہے۔
- مسح کامعنی ہے۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔
- وجہ۔۔۔۔۔۔۔۔۔سے مشتق ہے۔
- غسل کامعنی ہے۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔
- امام زفرکے نزدیک غایہ مغیا میں داخل ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔
- امام زفر رحمہ اللہ کے نزدیک قے منہ بھر سے کم ہو تو وضو۔۔۔۔۔۔۔۔
- نماز میں کوکھ پر ہاتھ رکھنا۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔ہے۔
- متیمم کے پیچھے متوضی کی اقتدا ۔۔۔۔۔ ہے۔
- حدیث قلتین امام ۔۔۔۔۔۔ کی دلیل ہے۔
- کعب کامعنی ہے۔۔۔۔۔۔۔۔
- تیمم میں نیت۔۔۔۔۔۔۔۔ہے۔
- تیمم میں استیعاب۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔ہے۔
- مسح علی الخفین میں استیعاب۔۔۔۔۔۔ہے۔
- مردوں کے لیے جماعت سے نمازپڑھنا ۔۔۔۔۔۔۔ ہے۔
- کنوئیں میں چڑیا کی بیٹ گرجائے تو کنواں ۔۔۔۔۔ہوجائے گا۔
- کنوئیں میں چڑیا مرجائے اور پھول پھٹ جائے تو۔۔۔۔۔۔۔۔۔
- آزاد مرغی کا جھوٹا۔۔۔۔۔ہے۔
- واؤ۔۔۔۔۔۔۔۔کے لیے آتا ہے۔
- فا۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔کے لیے آتا ہے۔
- عطف۔۔۔۔۔۔۔کا تقاضہ کرتا ہے۔
- نبیذ تمر والے مسئلے میں فتوی ۔۔۔۔۔۔ کے قول پر ہے۔
- سور حمار میں راجح یہ ہے کہ شک۔۔۔۔۔۔۔میں ہے۔
- امام ہندوانی کے نز دیک جہر کی ادنی مقدار ۔۔۔۔ہے۔
- امام کرخی کے نزدیک سر کی ادنی مقدار۔۔۔۔۔۔۔۔۔ہے۔
- خلاف قیاس پر قیاس۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔
- خون اس وقت ناقض وضو ہے جبکہ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔
- متفرق جگہوں پر الٹی ہوئی تو۔۔۔۔۔۔۔۔۔کا اعتبار ہے۔
- جو چیز حدث ہے وہ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔
- جو چیز حدث نہیں تو ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔
- بلغم سے وضو۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔
- متکا کا مطلب ہے۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔
- مستندا کا مطلب ہے۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔
- قہقہے کامطلب ہے:۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔
- ضحک کامطلب ہے۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔
- تبسم کا مطلب ہے۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔
- خف کے اوپر جرموق چڑھالیا تو اس پر مسح ۔۔۔۔۔ ۔
- گدلا رنگ حیض ۔۔۔۔۔۔۔
- دوحیضوں کے درمیان کم سے کم پاکی کی مدت ۔۔۔۔۔۔ہے۔
- معذور کا وضو ۔۔۔۔۔۔ وقت سے ٹوٹے گا ۔
- استنجاء میں ۔۔۔۔۔۔۔کرنا مسنون ہے۔
- صاحبین کے نزدیک ظہر کا وقت مثل اول پر ۔۔۔۔۔۔۔
- حالت جنابت میں دی گئی اذان کا اعادہ ۔۔۔۔۔۔۔
- راجح قول کے مطابق خروج بصنع المصلی ۔۔۔۔۔۔
- امام ربنا لک الحمد ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔
- فرض کی آخری دو رکعتوں میں سورہ فاتحہ ملانا۔۔۔۔۔۔۔۔
- داڑھی رکھنا امور فطرت۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔
- خروج منی سے غسل اس وقت واجب ہوگا جبکہ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔سے نکلی ہو۔
- التقاء ختانین ہو، انزال نہ ہو توغسل۔۔۔۔۔۔۔۔
- کبھی کبھی سبب کو ۔۔۔۔۔۔۔کے قائم مقام کردیا جاتا ہے۔
- غسل جمعہ اور غسل عیدین۔۔۔۔۔۔۔۔۔ہے۔
- بارش جس وقت ہورہی ہو اس وقت بارش کا پانی۔۔۔۔۔۔۔۔ہوتا ہے۔
- ماء جاری کا مطلب ہے ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔
- مغلوب پانی سے وضو درست ۔۔۔۔۔۔۔
- پانی کی اصل طبیعت رقت اور ۔۔۔۔۔۔۔۔۔ہے۔
- حدیث قلتین کو ۔۔۔۔۔۔۔۔نے ضعیف قرار دیا ہے۔
- دہ دردہ ماء ۔۔۔۔۔۔۔۔کے قائم مقام ہے۔
- دہ دردہ اصل مذہب کا قول ۔۔۔۔۔۔۔۔۔
- پانی میں آبی جانور مرجائے تو پانی ۔۔۔۔۔۔۔۔۔
- جن جانوروں میں بہتا خون نہیں ہوتا پانی میں ان کے مرجانے سے پانی ۔۔۔۔۔۔۔
- امام مالک کے نزدیک ماء مستعمل ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔
- امام زفر کے نزدیک ماء مستعمل۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔
- امام ابوحنیفہ کے نزدیک ماء مستعمل۔۔۔۔۔۔۔۔۔
- امام محمد کے نزدیک ماء مستعمل۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔
- ایما اھاب دبغ فقد۔۔۔۔۔۔۔۔
- اذا بلغ الماء قلتین۔۔۔۔۔۔۔۔۔
- پانی میں بال یا ہڈی گرجائے تو پانی۔۔۔۔۔۔۔
- ماکول اللحم کا جھوٹا امام محمد کے نزدیک ۔۔۔۔۔۔۔۔
- استنزھوا من البول۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔
- کسی بھی جانور کےپسینے کا حکم اس کے ۔۔۔۔۔۔۔کی طرح ہے۔
- حائضہ کا جھوٹا۔۔۔۔۔۔۔۔ہے۔
- بلی کا جھوٹا۔۔۔۔۔۔۔۔ہے۔
- کتے کا جھوٹا۔۔۔۔۔۔۔۔۔ہے۔
- نبیذ تمر کا اختلاف صرف۔۔۔۔۔۔۔۔میں ہے۔
- تیمم کالغوی معنی ہے۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔
- جنابت کے تیمم کا طریقہ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔کی طرح ہے۔
- پلاسٹک پر تیمم درست۔۔۔۔۔۔۔۔
- قرآن پاک پڑھنے کے لیے تیمم کیا تو اس تیمم سے نماز پڑھنادرست۔۔۔۔۔۔
- تیمم کے نواقض وہی ہیں جو۔۔۔۔۔۔۔۔
- تیمم ہمارے ہاں طہارت۔۔۔۔۔۔۔ہے۔
- مسافر کے لیے مسح علی الخفین کی مدت۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔ہے۔
- جنابت کی حالت میں مسح علی الخفین۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔
- عمامے پر مسح درست ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔
- مسح علی الخفین اور مسح علی الجبیرۃ کے مابین ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔
- حیض کے ۔۔۔۔۔۔۔۔۔رنگ ہیں۔
- بچوں کے لیے بغیر وضو کے قرآن پاک ہاتھ میں لینا درست۔۔۔۔۔۔۔۔
- طہر کی اکثر مدت ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔
- نفاس کی اقل مدت ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔
- حیض کی عادت ۔۔۔۔۔۔۔۔۔میں تبدیل ہوجاتی ہے۔
- ۔۔۔۔۔۔۔۔۔تتوضا لوقت کل صلوۃ
- جڑواں بچے پیدا ہوں تو نفاس۔۔۔۔۔۔۔۔۔بچے سے ہوگا۔
- حمل کا ایک آدھ عضو بن گیا ہو تو وہ شرعا۔۔۔۔۔۔۔۔کے حکم میں ہے۔
- اشیاء کی تطہیر کے۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔طریقے ہیں۔
- زمین خشک ہونے سے پاک۔۔۔۔۔۔۔
- مقداردرہم کی معافی۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔سے لی گئی ہے۔
- مرغی کی بیٹ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔ہے۔
- نجاست خفیفہ بقدر ربع معاف ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔
- نجاست غلیظہ بقدر درہم معاف۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔
- ماکول اللحم کے گوبر کے بارے میں اہل علم کا۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔ہے۔
- امام ابوحنیفہ کے نزدیک غلیظہ خفیفہ کا دارومدار۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔ہے۔
- صاحبین کے نزدیک غلیظہ خفیفہ کا دارومدار ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔ہے۔
- گھوڑے کا پیشاب نجاست۔۔۔۔۔۔۔۔۔ہے۔
- مچھلی کا خون۔۔۔۔۔۔۔۔ہے۔
- استنجاء کرنا۔۔۔۔۔۔۔۔۔ہے۔
- فجر کے وقت کا آغاز۔۔۔۔۔۔۔۔۔سے ہوتا ہے۔
- فجر کا وقت۔۔۔۔۔۔۔۔تک رہتا ہے۔
- ظہر کا وقت ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔شروع ہوتا ہے۔
- امام ابوحنیفہ کے نزدیک ظہر کا وقت ۔۔۔۔۔۔۔تک ہے۔
- مغرب کے وقت میں امام شافعی کا کوئی اختلاف ہے؟
- تہجد کا وقت کب شروع ہوتا ہے؟
- وتر کاوقت کب شروع ہوتا ہے؟
- اذان فجر کے بعد نوافل ۔۔۔۔۔۔۔
- اذان فجر کے بعد قضا نمازیں درست۔۔۔۔۔
- نماز فجر کے بعدقضا نمازیں درست۔۔۔۔۔۔
- نماز فجر کے بعد نوافل درست۔۔۔۔۔۔۔۔
- طلوع آفتاب کے وقت قضا اورنوافل درست ہیں؟
- نمازعصر کے بعد قضا نمازیں درست۔۔۔۔۔۔
- نمازعصر کے بعد جنازہ پڑھنا۔۔۔۔۔۔۔۔
- طلوع، استواء اور غروب کے وقت سجدہ تلاوت درست۔۔۔۔۔۔
- جمعے کےدن امام کے منبر پر بیٹھنے سے ۔۔۔۔۔۔۔تک لغوعمل درست نہیں۔
- صاحبین کے نزدیک اذان مغرب اور نماز کے مابین ۔۔۔۔۔۔۔۔۔کیا جائے۔
- فجر کی اذان نصف لیل کے وقت دینا۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔کے نزدیک درست ہے۔
- مسافر کے لیے۔۔۔۔۔۔۔۔۔ہے کہ وہ اذان اور اقامت دونوں چھوڑدے۔
- لاصلاۃ لحائض الا۔۔۔۔۔۔۔
- الرکبۃ من ۔۔۔۔۔۔
- کثرۃ اور قلۃ اسمائے۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔میں سے ہیں۔
- اعضائے مستورہ میں سے کسی عضو کا ربع ۔۔۔۔۔۔۔۔۔ وقت کھل جائے تو نماز فاسد ہوجائے گی۔
- باندی کا ستر۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔کی طرح ہے۔
- عادت اور عبادت میں فرق۔۔۔۔۔۔۔۔۔سے ہوتا ہے۔
- قبلے کی چار قسمیں ہیں: عین کعبہ، جہت کعبہ، جہت قدرت اور۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔
- دوسرے سجدے کی فرضیت پر۔۔۔۔۔۔۔۔۔ہے۔
- قعدہ اخیرہ کی فرضیت قرآن کریم سے۔۔۔۔۔۔۔۔۔
- نفی، اثبات سے۔۔۔۔۔۔۔ہوتی ہے۔
- الرحمن اعظم کہہ کر نماز شروع کی تو ۔۔۔۔۔۔۔تکبیرتحریمہ کا فرض ادا ہوگیا۔
- عجمی زبان میں اللہ کانام لے کر جانور ذبح کیا تو۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔
- اگر عجمی زبان میں قرات کی تو راجح قول کے مطابق نماز۔۔۔۔۔۔۔۔
- ناف کے نیچے ہاتھ باندھنے میں تعظیم۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔
- جہر بالتسمیہ کی احادیث احناف کے نزدیک۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔پرمحمول ہے۔
- اذان میں ترجیع کی احادیث احناف کے نزدیک۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔پرمحمول ہے۔
- امام ابوحنیفہ کے نزدیک قرات کی فرض مقدار۔۔۔۔۔۔۔۔ہے۔
- امام شافعی کے نزدیک نماز میں سورہ فاتحہ، تشہد اور درود پڑھنا۔۔۔۔۔۔۔ہے۔
- امام مالک کے نزدیک امام آمین۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔
- ہاتھوں کی انگلیاں پوری کھلی رکھنا صرف ۔۔۔۔۔۔۔کے ساتھ خاص ہے۔
- ہاتھوں کی انگلیاں ملادیناصرف۔۔۔۔۔۔۔کے ساتھ خاص ہے۔
- رکوع کا معنی ہے۔۔۔۔۔۔۔۔
- سجدے کا معنی ہے۔۔۔۔۔۔۔
- امرت ان اسجدعلی۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔
- تورک کی احادیث ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔کی حالت پر محمول ہے۔
- احناف تشہدابن۔۔۔۔۔۔۔۔۔کے قائل ہیں ۔
- امام شافعی تشہدابن۔۔۔۔۔۔۔کے قائل ہیں۔
- فرض کی آخری دو رکعتوں میں سورہ فاتحہ پڑھنا۔۔۔۔۔۔۔۔
- سلام پھرتے وقت فرشتوں اور مقتدیوں کی نیت کرنا ان سنتوں میں سے ہے جسے۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔
- تحریمھا التکبیرو۔۔۔۔۔۔۔۔۔التسلیم
- صلاۃ النھار۔۔۔۔۔۔۔۔۔
- فجر کی سنت قرات ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔آیتیں ہیں۔
- قرات خلف الامام کی ممانعت پر ۔۔۔۔۔۔۔صحابہ کے آثار ملتے ہیں۔
- امام محمد کے نزدیک ۔۔۔۔۔نمازوں میں مقتدی خلف الامام پڑھ سکتا ہے۔
- منبر سے دور ہو یا نزدیک خطبے کے وقت ۔۔۔۔۔۔۔واجب ہے۔
- صحابہ کرام کے زمانے میں جو اقرء ہوتا تھا وہ ۔۔۔۔۔۔۔۔بھی ہوتا تھا۔
- عورتوں کی جماعت۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔ہے۔
- مقتدی ایک ہی ہو تو وہ امام کے۔۔۔۔۔۔۔۔۔کھڑا ہو۔
- ۔۔۔۔۔۔۔۔کے نزدیک نابالغ کے پیچھے بالغ کے نوافل درست ہیں۔
- اخروھن من حیث۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔
- امام صاحب کے نزدیک بوڑھی مستورات کے لیے رات کی نمازوں کی جماعت میں شرکت ۔۔۔۔۔
- اصل مذہب کی رو سے نماز عید میں شرکت بوڑھی خواتین کے لیے بالاتفاق درست۔۔۔۔۔۔۔
- قائم کی نماز مومی کے پیچھے ۔۔۔۔۔۔۔۔
- قائم کی نماز قاعد کی اقتداء میں۔۔۔۔۔۔۔۔۔
- متنفل کی اقتداء مفترض کے پیچھے۔۔۔۔۔۔۔
- بناء کے بجائے استیناف۔۔۔۔۔۔ہے۔
- محاذاۃ کا مسئلہ اور اس کی شرائط حدیث۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔سے ثابت ہے۔
- فرض کا مقدمہ ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔ہوتا ہے۔
- تمت صلاتک کا معنی امام ابوحنیفہ کے نزدیک۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔ہے۔
- امام کا ایک مقتدی ہو اورامام کو حدث لاحق ہوجائے تو۔۔۔۔۔۔۔خود بخودامام بن جائے گا۔
- زبان سے سلام کا جواب دیدیا تو نماز۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔
- اشارے سے سلام کا جواب دیا تو نماز۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔
- چھینک آنے پر نماز میں زبان سے الحمدللہ کہنا۔۔۔۔۔۔۔۔۔
- ظہر کی ایک رکعت پڑھنے کے بعد اسی ظہر کی دوبارہ نیت کرکے اللہ اکبر کہا تویہ نیت۔۔۔۔۔۔۔۔۔
- سترے میں خط کھنچنے کا۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔
- تصویر پاؤں میں آرہی ہو تواس پر نماز۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔
- تصویر کا اطلاق صرف۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔پر ہوتا ہے۔
- تسبیحات کو نماز میں ہاتھ سے گننا۔۔۔۔۔۔۔۔۔ہے۔
- مسجد کی چھت پر مجامعت۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔ہے۔
- موم بتی کے سامنے نماز ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔
- قرآن شریف کے سامنے نماز ۔۔۔۔۔۔۔۔۔
- خبرواحد میں کسی چیز پرسزاکی وعید یا سخت الفاظ آئے ہوں تو وہ مکروہ، مکروہ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔ہے۔
- لوعلم الماربین یدی المصلی ماذا علیہ من الوزر لوقف۔۔۔۔۔۔۔۔
- سجدہ میں ہاتھ بچھادینا۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔
- چندے کے پیسوں سے تزیین وآرائش کاکام کرانا۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔
- شیخین کے نزدیک فجر کے علاوہ بقیہ تمام نمازوں میں دونوں رکعتوں کی قرات ۔۔۔۔۔۔۔۔۔ہونی چاہیے!
- فرض کی پہلی دو رکعتوں مین سورہ فاتحہ بھول جائے تو آخری دو رکعتوں میں سورہ فاتحہ کااعادہ۔۔۔۔۔۔۔
- فرض کی پہلی دو رکعتوں میں سورہ ملانا بھول جائے تو آخری دو رکعتوں مین سورت۔۔۔۔۔۔۔۔
- سورۃ کی واجب مقدار۔۔۔۔۔۔۔حروف ہے۔